Friday 1 April 2016

VIMAX CANADA RM100 0149910107

MEMPERKENALKAN VIMAX CANADA


Setelah membuat penyelidikan selama bertahun-tahun, pengeluar Vimax dengan bangganya menawar anda satu produk yang dapat memanjangkan saiz zakar anda sehingga 2 - 4 inci dan sehingga 25% dalam lilitan. Ianya dijamin 100% diperbuat daripada herba dan selamat digunakan oleh para lelaki yang ingin mendapat 'senjata' yang teguh dan perkasa.



DIJAMIN 100% HERBA
HASIL BERKEKALAN.



Hasil Vimax adalah kekal. Anda mengawal pembesaran saiz zakar anda. jika anda dapati saiz 'senjata' anda telah mencapai saiz optimum, anda boleh berhenti mengambil Vimax. Kami mencadangkan anda supaya mengawal pembesarannya kerana tidak mustahil 'senjata' anda akan memanjang melebihi 9 inci yang mungkin terlalu besar untuk kebanyakan wanita. Namun ianya terpulang kepada empunya diri.

KEHEBATAN VIMAX


1. Sebahagian besarnya meningkatkan keinginan seks dan stamina anda.
2. Pembinaan zakar yang lebih besar dan keras.
3. Lebih kukuh dan kepuasan seks lebih maksimum.
4. Tidak berlaku lagi pancutan pramatang air mani.
5. Rupa zakar anda lebih besar dan panjang. Ini akan membangkitkan keinginan seks pasangan anda.
6. Darah akan mengalir dengan sempurna ke kawasan zakar untuk memaksimakan kekerasan zakar dalam jangka masa yang panjang seperti mana yang anda impikan.
7. Jika diamalkan berterusan, saiz zakar anda akan lebih pajang dan besar secara beransur-ansur. Hasil berbeza-beza diantara individu-individu.

HASIL MAKSIMUM.


MINGGU 4: Dalam beberapa minggu perubahan ketara akan kelihatan di mana ketebalan zakar anda akan bertambah dan tempoh ereksi lebih lama.
MINGGU 8: Kemudian, selepas sebulan atau dua, anda akan menyaksikan satu perubahan dalam panjang zakar anda dan sekali lagi anda akan perhatikan zakar anda lebih besar.
MINGGU 9: Seterusnya perubahan ketara di mana saiz zakar anda lebih panjang dan besar seperti yang anda idam-idamkan selama ini. Keputusan adalah berbeza bergantung kepada individu-individu.

KESAN SAMPINGAN.


Tiada sebarang kesan sampingan. Vimax dibuat dari 100% bahan semula jadi. Ia adalah satu formula herba yang selamat dan tidak memerlukan perskripsi doktor. Ada cuma perlu meminum air suam dengan kadar yang banyak semasa menggunakan Vimax


FAEDAH-FAEDAH LAIN VIMAX


VIMAX akan meningkatkan kesihatan keseluruhan seksual anda, membuat anda berasa lebih muda dan akan memberi kepuasan seks yang lebih menyeronokkan. Anda boleh mengambil satu biji Vimax 2 kali sehari untuk mengekalkan kesan-kesan VIMAX dalam tubuh anda dan untuk menggalakkan prestasi kelakian.



HASIL MENGGUNAKAN VIMAX



Semasa menggunakan VIMAX, anda akan mengalami 3 perubahan besar dalam kehidupan seks anda seperti berikut:

• Keseronokan seksual akan bertambah.
• Lebih keras dan lebih panjang.
• Dorongan seks semakin bertambah.




CARA MENGGUNAKAN VIMAX.




Ambil sebiji Vimax sehari di waktu pagi selepas makan. Sekiranya anda mahu untuk mengukuhkan prestasi seksual anda, ambil sebiji lagi Vimax sejam sebelum aktiviti ranjang anda.



AMARAN: TIDAK BOLEH MELEBIHI DUA BIJI SEHARI.


Minum air suam sekurang-kurangnya 2 liter setiap hari dan amat PENTING semasa menggunakan sebarang herba seperti VIMAX ini. Kurangkan penggunaan VIMAX ini sekiranya anda tidak selesa atau tidak tahan dengan keperkasaanya.


PENGGUNAAN OPTIMA VIMAX.


Kami mencadangkan anda membeli sekurang-kurangnya 3 atau 4 botol VIMAX atau 9 set VIMAX atau 12 set VIMAX untuk mendapatkan hasil yang terbaik. Anda perlu memahami bahawa keadaan kesihatan badan amat penting dalam pembinaan zakar anda.

Anda bersetuju menggunakan produk ini tanpa paksaan mana-mana pihak. Produk ini adalah diimport dari Kanada. Oleh itu, penggunaan produk ini adalah atas kesedaran diri anda sendiri dan bertanggungjawab atas penggunaannya.



UJIAN MAKMAL



Kami sendiri telah menghantar produk ini ke makmal untuk kajian terhadap unsur-unsur berbahaya dan VIMAX bebas dari unsur-unsur berbahaya. Anda boleh menelefon pegawai makmal yang mengesahkan keputusan produk ini.

KEYAKINAN ADALAH ASAS KEKUATAN. DILARANG MENGGUNAKAN PRODUK IMPORT INI SEKIRANYA ANDA TIDAK YAKIN TERHADAPNYA



Epunedum Sagitum - Dikenali di China sebagai Yin Yang Huo. Laporan doktor-doktor pakar perubatan China mendapati tumbuhan ini dapat meningkatkan libido dan menambah baik fungsi zakar. Digunakan bagi memulihkan seksualiti lelaki dan mengurangkan keletihan. Telah dibuktikan secara semula jadi akan meningkatkan sensasi fizikal dan seksual lelaki.



Ginkgo - Tumbuhan Ginkgo telah digunakan sejak 5,000 tahun dalam perubatan herba Cina. Herba ini boleh membantu menyokong fungsi otak, sistem saraf dan seksualiti. Ginkgo membantu aliran darah pada kemaluan untuk fungsi seksual yang lebih baik. Dalam satu kajian, 78% lelaki yang mati pucuk telah dilaporkan berjaya pulih sepenuhnya dengan bantuan Ginkgo.









Ginseng - Digunakan untuk memperbaiki kelemahan dan menambah tenaga. Ahli-ahli sains Rusia membuktikan bahawa Ginseng merangsang fungsi fizikal dan mental serta memberi kesan positif kepada kelenjar-kelenjar seks dan menambah prestasi ahli sukan. Digunakan untuk merawat penyakit mati pucuk kerana ia menormalkan tekanan darah, menyegarkan semula badan dan membina pertumbuhan tisu saraf. Bahan-bahan utama adalah ginsenosides yang memindahkan aliran darah ke otak dan zakar. Herba ini mencegah kemandulan dan pancutan pra-matang. Ia juga membantu melancarkan darah dan menambah kuantiti sperma.



Saw Palmetto - Dikenali boleh merangsang libido lelaki dan menambah tenaga seksual. Beberapa kajian di Eropah menunjukkan herba ini berkesan untuk kebanyakkan manusia. Herba ini juga mampu mengurangkan 13% penyakit prostat, menambah fungsi seksual, mengurangkan kolesterol dan asid dalam darah manusia.






Buah Cayenne - Digunakan untuk mencegah penyakit dan melancarkan peredaran darah. Ia boleh juga mencegah strok dan serangan jantung dengan menguatkan jantung tanpa menaikkan tekanan darah. Ia mempunyai kebolehan untuk membina semula tisu dalaman manusia dan juga menolong menghilangkan kelesuan.












BERMINAT SILA HUBUNGI

berminat sila call/wasap/sms

http:www.wasap.my/0149910107

0149910107

POSLAJU SELURUH MALAYSIA




No comments:

Post a Comment