Monday 19 January 2015

RAHSIA SEBENAR MINYAK WANGI PEMIKAT WANITA -- PHEROMAX



Mahukah anda mempunyai kelebihan yang tidak diketahui orang dalam usaha anda tadi?
Sekarang telah ditemui bahawa tingkahlaku manusia juga dipengaruhi kuat oleh bau semulajadi ini. Bau ini sebenarnya dapat menolong anda menarik perhatian secara yang tidak disedari dari mereka yang berlainan jantina.
Phero-Max menggunakan pheromone yang tidak berasaskan haiwan, jadi anda boleh menggunakannya tanpa was-was. Kajian mengenai pheromone telah membuktikan yang ia boleh menaikkan sifat romantik wanita dan membuatkan mereka inginkan perhatian lelaki. Kami menjamin 100% penggunaan Phero-Max  akan menyemarakkan lagi cinta pasangan anda.
Phero-Max mengandungi bahan pheromone sintetik bernama Androstenone, 5-alpha-an-drost-16-ene-one, androstenol, androsterone, estratetraenol dan androstadienone yang akan membuat mana-mana wanita yang berada dekat dengan anda merasa tertarik pada anda.

Wanita akan memuji bau pewangi anda begitu menarik atau sedap tapi sebenarnya mereka tertarik pada pheremone yang terkandung dalam pewangi Phero-Max.
Kajian menunjukkan wanita memilih lelaki yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih lelaki yang mereka rasakan ada sifat kelelakian yang kuat.

DAPATKAN HARI INI JUGA

KAJIAN KEATAS 100 LELAKI

Adakah Phero-Max Berkesan?
Jawapannya. Walaupun kami tidak mengatakan Phero-Max ini seperti minyak pengasih tapi kini anda telah ada kelebihan berbanding lelaki lain di luar sana.

Ramai yang telah membeli Phero-Max dan berpuas hati dengan kelebihan yang ada pada Phero-Max berbanding minyak wangi biasa di pasaran. Anda mesti membeli Phero-Max untuk mengetahui samada ia berkesab atau sesuai dengan jiwa anda.


Kami memang tidak mengatakan bahawa semua wanita akan mula memandang dan memberi perhatian pada anda, cuma segala sesuatu mesti ada permulaan. Tanpa Phero-Max anda mungkin telah kehilangan suatu peluang seumur hidup anda.

HARGA YANG KAMI TAWARKAN

 

RM60

BERMINAT SILA HUBUNGI SAYA SEKARANG

012 282 4447 

 

  WAN 012 282 4447(call/sms sahaja )
           0129201225 whatssap


No comments:

Post a Comment